miércoles, 4 de mayo de 2011

Ahir al tard al vespre vaig començar a trobar-me bé, i avui m'he trobat bastant bé tot el dia, he anat a treballar, trobar-se bé és com un regal i mai saps quan passarà...

He tornat a patir de gasos, em sembla que és el cafè... però si no en prenc... com em desvetllo, com funciono, com m'ho faig per despertar-me? a més que és gairebé l'únic vici que em queda, el meu estimat talladet... tot el que he llegit fins ara sobre la SFC em fa creure que l'hauré de suprimir... i de debò que em fa pena. Faig dieta alimentària per no engreixar-me, no bec ni una gota d'alcohol, des d'una neumonia que vaig tindre fa uns anys no fumo ni a les bodes.

Crec que hauria de fer un examen exhaustiu per saber què puc menjar i què no per tal que els budells no em facin passar tantes males estones... encara que no estic molt segura de que sigui el que ingereixo.

1 comentario:

  1. Jo després d'una infecció que vaig tenir la tardor passada i que em va tenir dues setmanes a dieta de res-que-pugui-provocar-gasos tb vaig identificar algunes coses que em fan inflar com una gaita (i no són ni el bròquil ni les mongetes, vés).
    Això no vull dir que no les mengi, però quan em dono el gust em foto la simeticona i santes pàsqües.
    http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/druginfo/meds/a682683.html

    ResponderEliminar