domingo, 8 de mayo de 2011

Després de dos dies prou bons (dimecres i dijous) en els que gairebé vaig poder fer vida normal, han vingut dos dies prou dolents, vaig provar d'anar a treballar divendres i un mal de cap conjuntament amb un iboprufeno em van fer vomitar tot el dematí, a la nit el sopar tampoc em va sentar bé. Ahir vaig provar d'anar a dinar amb uns amics i tampoc vaig poder gaudir, el dinar tampoc em va fer bé... avui diumenge m'agradaria anar a veure a festa dels tarraconins... a veure si puc.

Jo intento, si puc o no ja es veurà despres... però almenys vull fer vida normal, és tant dolent això? m'hauria de quedar a casa per sempre amb la baixa? m'hauria de recluir perque no puc arribar on arriben els demés? és que la gent no pot tindre una mica de paciència amb la gent que per algun motiu som diferents?

1 comentario:

  1. Get well soon honey, sorry to hear that you are ill
    molts abraçades de Mónica

    ResponderEliminar