viernes, 8 de abril de 2011

Des de petita m'han titllat d'histèrica, hipocondríaca, m'han dit que m'ofego en un got d'aigua, que faig una muntanya d'un gra de sorra, sóc la pupes... porto més de deu anys tractant-me de depresió, encara que no n'estic segura de que en patís...

Em deien que tots els meus mals eren deguts a la depressió o a que estava massa grassa... si, fa uns anys era obesa, tenia obesitat mòrbida i ara fa més d'un any que estic dins el meu pes saludable segons l'índex de massa corporal establert per l'OMS... i ara que ja no es pot culpar a tot això, que he lluitat per sortir-me'n... i ho he aconseguit... encara se'n riuen del que pateixo, m'aconsellen de "no fer-ne cas" etc.

Avui em sento dolguda, dolguda i trista, si, i també deprimida... habia decidit de oblidar-me'n del passat i ara que tinc diagnosi centrar-me en una bona teràpia que m'ajudés a tindre una millor qualitat de vida i a trobar-me millor, realment el SUPORT és molt important, de vegades ja pots tindre bones intencions que un comentari, una mofa, o un "desaire" et poden fer recular més d'un pas. Ja ho diuen els llibres d'autoajuda, ja... que el suport és tant important... però on el trobo jo?? del meu marit, és clar... però de vegades no penseu que és una mica massa per les nostres parelles? són els que pateixen "en la oscuridad" o "en silencio" com les almorranes... potser també haurien de buscar un grup de suport de parelles que pateixen malalties "mal vistes per la societat"... des d'aqui reivindico que es creïn aquests grups d'ajut per les nostres costelletes!!!

2 comentarios:

  1. Is there a way to read this in English?

    I think you feel like a hypochondriac? I think that is the difficult part of a syndrome like Chronic Fatigue...everything feels wrong and you can't pinpoint how to make it better.

    Kathy :)

    ResponderEliminar
  2. I used an online translator to get the idea in English....

    It is very tough on our spouses and they are asked to watch us in pain. It definitely wears on you both. I like that you are looking into a support group. There are sometimes online ones too if you can't find one in person.

    I am so sorry that you have suffered too long. It makes you part of who you are but it is a long and heavy road. Also a lonely one.

    Kathy :)

    ResponderEliminar