martes, 26 de abril de 2011

Tota una setmana de vacances i estar-me al llit tot el dilluns només van servir perquè em trobés bé ahir dimarts i pogués vindre a treballar contenta i sense problemes, avui dimecres ja torno a trobar-me fatal, marejada, and nàusees i migranya... potser tingui algo que veure el xàfec que va caure ahir la nit o no sé... ja no sé en absolut si això segueix algún patró o no.

Ahir em vaig assabentar que prendre medicació forta provoca palidesa... jo estic més aviat com esgrogueïda... paper de fumar esgrogueït una miqueta transparent. Després d'anar de ventre, normalment em trobo marejada, cansada i els budells em fan mal.

2 comentarios:

  1. WHen the weather stays the same do you feel some rellief?

    Kathy :)

    ResponderEliminar
  2. not in winter, summer is much better, normally... but spring and fall is owful.

    ResponderEliminar